Polityka zwrotów i Reklamacji
Polityka zwrotów i Reklamacji
W sprawie reklamacji prosimy o kontakt do support-pl@naturecan.pl.
Chcemy, abyś był bardzo zadowolony z zakupu w Naturecan Ltd.
Jeśli masz jakiekolwiek problemy, prosimy o kontakt (support-pl@naturecan.com), abyśmy mogli wspólnie z Tobą naprawić sytuację.
Jakie przedmioty można zwrócić?
Niechciane przedmioty - oferujemy 14-dniową gwarancję " bez zarzutu" na wszystkie przedmioty zwrócone nieużywane, w oryginalnym stanie i opakowaniu.
Uszkodzone przedmioty - wszystkie uszkodzone przedmioty zgłoszone w ciągu 5 dni od otrzymania mogą zostać zwrócone w celu uzyskania pełnego zwrotu pieniędzy lub wymiany.
Jak mogę zwrócić przedmiot?
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a my poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nasz adres zwrotów może się różnić dla niektórych przedmiotów, więc prosimy o kontakt z nami przed odesłaniem do nas jakiegokolwiek produktu.
Czy są jakieś opłaty za zwroty?
Jesteś odpowiedzialny za wszelkie opłaty za przesyłkę zwrotną, jeśli przedmiot nie jest uszkodzony.
Uszkodzone przedmioty są zwracane bezpłatnie, a szczegóły otrzymasz po skontaktowaniu się z nami.
Jak szybko otrzymam zwrot pieniędzy?
Po otrzymaniu zwrotu i sprawdzeniu go, wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot.
Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do oryginalnej metody płatności w ciągu 3-5 dni roboczych.